woensdag 2 september 2009

Jubileum kaart voor Rianda


Deze kaart voor een collega van mijn zus gemaakt.
en zoals je kunt lezen, was ze 25 jaar werkzaam bij droste.
Rianda ook nog de felicitaties van mij.

De letters zijn met de cricut uitgesneden,
het embossing en de vlinder is met de cuttlebug gemaakt.

in het blad " Hobbykaart 14" zat dit plaatje,
wat er echt bij hoorde, die heb ik binnen in geplakt
ook heb ik binnen in alle namen van de collega's geprint, in allemaal verschillende soorten lettertype

3 opmerkingen:

  1. Hoi Renate leuk dat je meedoet,je maakt hele mooie kaarten,heb even je blog bekeken,ben jou ook gelijk gaan volgen,groetjes en tot een volgende keer,Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke blog, Renate. En deze kaart vind ik prachtig. Je kunt me nu wel volgen, al zal er momenteel niet veel nieuws geplaatst gaan worden. :-S Beetje druk met alles hier. Ik ga wel ook volger worden bij jou.

    groetjes, Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zoooooooooo leuk je te zien ook, ben maar meteen ook volger bij jou geworden ;)
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen