zaterdag 21 februari 2015

kamerschermkaart panpastel


kamerscherm paars4

deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge van de Panpastel Blog
een kaart in 1 kleur. 

Eerst op een A4 met versa mark inkt de stempel van Joy:  flower een paar keer gestempeld
en hierover holografic poeder (zichtbaar op de foto hieronder) en met de heattool gezet.
kamerscherm paars 2

vervolgens weer dezelfde stempel nog een keer met versa mark inkt gestempeld, maar dan naast de eerste stempels.
Nu ben ik met de paarse panpastel over het witte papier gegaan, en daardoor wordt de tweede stempel ook zichtbaar.
de derde Bloem heb ik met paarse inkt gestempeld .
een accent met shimmer mist eroverheen.

dit geheel heb ik in vier aan een sluitende stukken gesneden. dus als de kaart open ligt lopen de bloemen gewoon door, en deze geplakt op mijn kaart.

mijn paarse onder kaart is gewoon een vierkante kaart, waarbij beide kanten nog keer extra gevouwen zijn. en de boven rand heb ik een spelbinders mal gestanst.

Als afwerking bloementjes en stempels.
de witte bloemen zijn uit vilt gesneden met de Col 1323.kamerscherm paars 3

fijne dag

groeten renate1

4 opmerkingen: